Tak For Ingenting!

Så faldt der endeligt afgørelse i klagesagen fra de COP15 anholdte mod politiet.

Selvom det da er dejligt at jeg (der ikke brød loven den dag, medmindre det tæller ikke at sætte mig ned hurtigt nok, da en hormonpumpet politispire skreg at vi skulle holde kæft og være anholdte) og de andre ofre for den her farce får erstatning, sidder jeg med en ekstremt bitter smag i munden.

Som en af “de 37” anholdte politiet på en komplet vilkårligt grundlag afgjorde var særligt farlige, glæder jeg mig da til erstatning for den ubehagelige oplevelse, men jeg er på ingen måde tilfreds.

“Hvorfor Matias,” hører jeg den nye læser indvende, “er retfærdigheden ikke sket fyldest, og er du ikke bare lidt utaknemmelig nu?”. Svarene er nej, og nej, det synes jeg egentligt ikke jeg er. Det er der flere årsager til, lad os tage dem i den mest provokerende rækkefølge:

http://modkraft.dk/blogs/matias-jensen/article/tak-for-ingenting

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

