17/12/15 Opstartsmøde for anarkistisk studie- og debatgruppe

Bogcaféen Barrikaden Dortheavej 61, 2400 København

klokken 18:00 – 20:00
Jeg har i noget tid savnet en gruppe at diskutere anarkistisk politik og strategi med, og siden jeg ikke bryder mig om at debattere på facebook vil jeg gerne forsøge at starte en anarkistisk studie- og debatgruppe i København.
Derfor vil jeg gerne invitere alle, der kunne være interesserede i at deltage i sådan en gruppe, til at komme til et uforpligtende opstartsmøde. Meningen med mødet er at finde ud af hvor stor interessen er, og aftale hvordan gruppen skal fungere
https://www.facebook.com/events/338694692967922/

se videre: Anarkisme generelt
se videre: Anarkisme efter lande og begivenheder

 

Skriv en kommentar

Filed under Uncategorized

Skriv et svar

